elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under juni 2015

Av Elin - 10 juni 2015 11:47



Igår så var jag och mina små vovvar ute här på baksidan bara för att det var så bra väder ute :-) så dom små liven fick springa av sig lite och gotta sig ;-) Strumpan älskar när det är varmt ute och det märks som att Tintin gör det med, men idag så är det lite molnigt ute men det är varmt iallafall.



 

 

Av Elin - 9 juni 2015 10:31



 

 



Av Elin - 8 juni 2015 11:34




Den här veckan så kommer jag att vara sjukskriven i en vecka så att min kropp får vila upp sig tills på måndag, så idag så blir det film hela dagen ungefär och bara ligga i soffan och ta det lugnt :-) eller så blir det att ta en promenad med vovvarna här hemma.






Av Elin - 6 juni 2015 12:01



Idag så är det Sveriges Nationaldag idag :-) och då blir det att grilla och dricka gott med gott folk , annars idag så har jag vart på sjukan igen och tagit blodprov efter det så var jag och min kära mamma och martin på frölunda torg och fikade, men så här ser min dag ut idag men ni får ha en trevlig nationaldag idag kram på er . ! 


 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards