elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under juni 2015

Av Elin - 17 juni 2015 11:58


  


Då blir mitt kusinbarn Alicia 1 år  :-) den 18 juli så ska jag och min sambo på 1 års kalas för henne, det är inte ofta man går på 1 års kalas för en liten bebis hehe inte iallafall från vår släkt då är det ovanligt ;-) för vi är inte så många i vår släkt iallafall inte från mammas sida, jag har ingen aning hur det ser ut från min pappas sida för min pappa har ingen kontakt från hans släkt tråkigt nog :-( men men vad ska man göra åt saken typ man får tänka positivt iallafall.

 

 

 


Av Elin - 16 juni 2015 12:25

 


Av Elin - 16 juni 2015 09:59



Igår så jobba jag ett sådant där långt pass på jobbet från 9 till 22 :-) iallafall så var jag och köpte körsbär på ica dom hade en hel körsbärs ask för 20 kr :-P och det tyckte jag var gör billigt så jag köpte en sådan ask och satt i en hel kväll på jobbet och åt hahaha eller vi var två typ, man blir ju så sugen på något när man jobbar så länge som man gör, men nu så är jag ledig fram till den 24 juni och på fredag så är det midsommar och då blir det midsommar firande på gården här hemma igen. 




 

Av Elin - 14 juni 2015 18:28


Till hösten så ska jag och min sambo och hans pappa till spanien kanske :-) vi funderar på att åka runt sista augusti eller början på september, men vi har inte bestämt oss en när vi åker men någont blir det säkert, men vi vill iallafall åka till spanien :-) sist jag och daniel var ute på semester i ett varmt land var för 2 årsedan då var vi i turkiet och det var inget att ha tyckte vi, vi gillar mer spanien en turkiet den enda gången vi kanske åker till turkiet är när vi har barn nästa gång, så mycket gillar vi turkiet hehehe aja alla tycker olika me det. !

 


 

 

Av Elin - 14 juni 2015 11:57



Igår så var jag och min sambo och två polare till oss på bio :-) det blev visst inte Jurassic World som var planerat, men den här filmen Spy som vi såg igår var också bra så det blev lyckat ändå med film, vi grillade på eftermiddagen och bio på kvällen, innan bion så tog vi oss en drink och satt och pratade lite så allt var lycket igår :-) 

 


 




                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards