elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under maj 2015

Av Elin - 3 maj 2015 10:43

Av Elin - 2 maj 2015 15:27




INSIDIOUS 1






Insidious Chapter 2





INSIDIOUS CHAPTER 3







Av Elin - 2 maj 2015 12:07


 



Ni får ha en trevlig och mysig lördag , själv så är man ensam hela dan här hemma och mår lite så där idag, är trött och orkar ingen ting, min gubbe är på möte på stena färjan till Danmark ditt och hem, så han kommer att vara borta hela dagen, han kommer la hem någon gång ikväll :-) så för mig blir det att kolla på film och äta det jag vill ha hahaha, jag får la mysa med mina djur här hemma :-) men ni får ha en fortsatt trevlig dag kram på er.

 

 

  

Av Elin - 2 maj 2015 12:02

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards