elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under maj 2015

Av Elin - 26 maj 2015 19:46



Nu här i eftermiddags så var jag och min sambo på frölunda torg för att handla skor men nej da jag hittade inga den här gången tyvärr :-( får kolla till helgen på söndag eller något, men jag hittade ett par sandaler iallafall som jag ska ha till sommaren tänkte jag  :-D 

 

 

  

 

Av Elin - 26 maj 2015 13:12


 


T.E.M.P funktionsdryck, kolsyrad och sockerfri. Innehåller grönt te, ingefära, 8 vitaminer och koffein. Tre smaker: Apelsin, Cola, Lime & Citron

 

 

Jag dricker ju inte kaffe så då dricker jag dom här istället :-)  jag äter inget godis häller, jag har inte ätet godis på 5 månader snart 6 månader :-D 

 

 

 

  

Av Elin - 26 maj 2015 09:50


  


Här är spelet som sprider skräck på sociala medier. Och allt du behöver för att locka fram demonen Charlie är två pennor och ett papper. Sen är det bara att fråga om Charlie är där.



Det nya skräckspelet sprider sig snabbt på sociala medier under hashtaggen #charliecharliechallange. Och Charlie verkar verkligen ha skrämt slag på många människor. Det hela går ut på att fråga Charlie om hen är där, och demonen svarar genom att en penna rör sig.





Av Elin - 25 maj 2015 12:16


Citrus
 

Av Elin - 25 maj 2015 11:31



Nu så är det inte långt kvar tills juni är här hos oss, alltså tänk er då är det sommar och den 19 juni så är det midsommar :-D ska bli riktigt skönt med sommar har längtat så, det kommer att bli mycket grill på grillplatsen här hemma, vad kommer ni att göra till sommaren kommer ni att vara hemma eller kommer ni att åka bort till era sommarställen eller kommer ni att åka utomlands, många åker utomlands tack vare vädret i de här landet och många vill bara åka bort, vi här hemma kommer att åka till orust och hälsa på min morsa och hennes gubbe, vi hade bara tänkt att vara hemma i sommar iallafall.!





                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards