elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under maj 2015

Av Elin - 5 maj 2015 10:29


 

Klicka här ---> have2have.se

 

 

 

 

 

 

Av Elin - 5 maj 2015 10:14



Igår kväll när jag gick hem så var jag bara tvungen att ta kort på det här vita körsbärsträdet :-) man får passa på innan körsbären kommer :-D innan jag brukar ta kort så kollar jag alltid om det kommer någon för det är lite pinsamt att bara ta kort ute när det kommer folk hehehe ! :-P 



   

Av Elin - 5 maj 2015 09:35



Denna kille gör ett socialt experiment för att testa hur lätta barn är att lura med sig, även fast mammorna sagt åt dem att INTE följa med främlingar. Skrämmande!




Såg precis denna och kände ett riktigt obehag när jag fick se hur lätt det är att få med sig ett barn även fast du är en helt främmande människa. Fick så ont i magen och blev gråtfärdig....
 
 
 
 
Av Elin - 4 maj 2015 09:59



I lördags kväll så var jag och min sambo och hans pappa på grillplatsen och kollade till två saker, dom nya borden och en kran som står och läcker :-) men allt blev som det skulle iallafall, den här helgen som kommer nu så kanske grillningen börjar där uppe på grillplatsen göööött :-D men annars idag så ska jag iväg och jobba vid 15.30 till 22.00 men nu på dagen så blir det att bara ta det lugnt här hemma med att kolla på någon film eller något, för att jag mår så där jag vet inte om jag är förkyld eller om det är pollen alltså men det är skit jobbigt iallafall :-( aja men ni får ha en trevlig måndag kram på er.



                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards