elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under maj 2015

Av Elin - 13 maj 2015 15:05


  Hej alla dom glada :-) jo jag funderar på att byta namn på bloggen, jag har smått börjat tröttnat på de här namnet för jag har haft det ett tag nu från typ 2013 , så då skulle det vara gött med ett nytt namn här inne en syrrantheyclearly ;-) men vi får se.




Av Elin - 12 maj 2015 11:40


Spring
 

Av Elin - 12 maj 2015 10:58

 


Idag hade det varit parfekt att kolla på den här filmen alltså men men det är som det är, jag ska iväg och jobba sedan vid 13.19 men jag får se den imorgon i så fall för då jobbar jag bara morgonpass på jobbet och är ledig resten av dagen :-D eller så får jag se den på torsdag för då är jag ledig och det är min pojkvän med för att det är Kristi Himmelsfärdsdagtorsdag, och idag så slutar jag halv 9 ikväll :-) men ni får har en toppen dag kram på er

 

 




En polis och en psykolog undersöker fem människors dödsfall som inträffade efter att de försökt sammankalla andar.

 






Av Elin - 11 maj 2015 10:30


#742
 

Av Elin - 11 maj 2015 10:22


  

Strumpan du är en tiktig sömntuta alltså :-D idag så jobbar jag kväll så då börjar jag inte för en 15.30 och då passar Strumpan på att sova ut hahaha aja han får la sova hur mycket han vill men jag kommer iallafall gå upp hehehe, Strumpan du är mammas älskling ni får ha en underbar dag kram på er. !

 

 

 

 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards