elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under maj 2015

Av Elin - 20 maj 2015 11:30



Jag lägger upp detta för att det finns vissa som inte följer den här lagen som facket har i sverige och vissa skiter i vilket vad det gäller och kör på sina egna regler :-I



Om ni inte ser eller om det inte går och zooma så kopiera det här - Allmänna bestämmelser föräldraledighet kap 29 monument 4 och sök på google 

 

 

Mom. 4  Om det är nödvändigt att besöket sker på arbetstid har arbetstagaren i egenskap av blivande förälder rätt till ledighet för att besöka mödravårdscentral vid högst 2 tillfällen. Under sådan ledighet utges ersättning motsvarande 100 procent av lönen.

 

 

 

 

Av Elin - 19 maj 2015 11:10


Beach
 

Av Elin - 18 maj 2015 15:18

 

Av Elin - 17 maj 2015 14:55

 


Dom här filmerna väntar jag på att dom ska komma ut på bio :-) den nya Poltergeist undrar jag hur den kommer att vara, för att den gamla är ganska bra faktiskt så då undrar man hur den här nya kommer att vara isåfall. Insidious: Chapter 3 den ska jag lätt se iallafall :-) för att jag följer dom filmerna jag har sett 1 och 2 på bio så då får man la gå och se 3an på bio med och jag ska försöka få med min bror på den också hehehe. Sinister 2 jag har sett 1an och jag ska se 2an med den är ganska bra faktiskt och ganska spännande och allt som finns och säga om den.

 

 

 


Av Elin - 17 maj 2015 12:40

Av Elin - 17 maj 2015 10:44

 



Idag morse så låg jag kvar i sängen för att bara fixa mina iconer på mobilen nu så får man en riktig vår känsla :-) sista på den här månaden så ska jag bytta till sommar iconer och sedan efter sommaren så blir det höst känsla :-D vad gör man inte för att sin mobil ska se cool ut och fin samtidigt ;-) hehehe !


Appar ni kan ladda ner - cocoppa och icon changer

 

 

 

 

 


                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards