elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under februari 2015

Av Elin - 1 februari 2015 19:42

Av Elin - 1 februari 2015 12:05

 




Igår så va vi på * The BARN * och åt middag med min familj , för att fira min födelsedag dom som vad med igår det va min morsa och hennes gubbe och min bror och hans flickvän och min morsas bror som igentligen bor i thailand :-D den här restaurangen har as god mat riktiga goda hamburgare med, deras servering är inte som alla andras restauranger och det tycker jag är lite mer roligare, efter vi va där så åkte vi hem till min bror och umgicks :-) men gårdagen va lyckad i alla fall .

 

 

 

 


Av Elin - 1 februari 2015 11:57

 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards