elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under februari 2015

Av Elin - 16 februari 2015 16:42


 



Den här serien har jag börjat följa nu , den är göra bra och den är ganska lik serien Orange is the New Black med :)  så just nu så är jag på S02E06
 
 
 
 
 
 Beskrivning
 
 
 
Franky konfronteras med ett besök från hennes far som övergav henne som barn, och Bea får besök av sin dotter, Debbie. Under tiden börjar den nya fängelsechefen, Erica, att förändra saker och ting på Wentworth-fängelset.
 
 
 
 
 
 

Av Elin - 16 februari 2015 16:19



Idag så blev det ett äpple till mellanmål och ett glas vatten till :-) till frukost så åt jag havregrynsgröt med skivade bananer och lite kanel över. Som ni kanske märker så bantar jag :-) förra året så gick jag på modifast visst det funkade i början men inte länge, det är rena skiten ska jag va ärlig, man svälter sig till att bli smal och man har nästan igen ork till något och man gick och la sig hungrig och man vakna hungrig :-( det är bättre att hitta något som funkar bra för en istället en att gå runt och är as hungrig hela tiden . !







Av Elin - 16 februari 2015 14:18

Av Elin - 16 februari 2015 14:06

 



Hur grym film är inte den här? Jag menar, talk about tuff brud i lyxförpackning. Filmen är ifrån 2011 så den är inte direkt ny, men åh vad bra den är. Kan kolla på den hur många gånger som helst. Så därför tänkte jag tipsa om den i fall det är någon som inte har sett den eller bara behöver ett bra filmtips.

 

 

Beskrivning: '' Zoe Zaldana tar rollen som den iskalla professionella mördaren Cataleya Restrepo, en skoningslös kvinna som är på jakt efter männen som brutalt avrättade hennes föräldrar när hon var endast nio år, då de bodde i Bogotá. Genom ett under lyckades hon fly den gången och ta sig till sin farbror Emilio i Chicago. Emilio har förgäves försökt förhindra att Cataleya lever sitt liv som brottsling, men när åren passerar och Cataleya växer upp till en professionell mördare, inser han snart att inget kan stoppa henne från att hämnas sina föräldrars död. Hon ger sig ut på en brutal och farofylld jakt där endast en person kan komma levande därifrån – Cataleya eller mannen som ligger bakom hennes föräldrars mord, Don Luis.

 

 



Av Elin - 15 februari 2015 14:14

Din Sko Sale Textilkänga Textil Svart










Av Elin - 14 februari 2015 12:05


           



                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards