elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under februari 2015

Av Elin - 24 februari 2015 10:10



1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6





Nu när jag kommit igång med träning igen så måste man ju ha lite snygga träningskläder för att bli lite extra peppad inför varje pass. Hittade 6 st grymt snygga tights till att börja med. Nästan bara leopardmönster också! Gud vad otippat... eller? Haha! Inget jag har råd med just nu, men ååh vad jag önskar att jag hade någon utav dem!






Av Elin - 23 februari 2015 10:45





 Daniel    blev gudfar igår ! 

 

 


  

Av Elin - 22 februari 2015 19:27

  

Untitled #2409
 
 
Av Elin - 20 februari 2015 13:10

 




Då var det dax för lunch :-) idag har jag gott en lång promenad igen eller man kan säga att jag gör det varje dag typ hehe, eller hur är jag duktig hahaha ;-) ne men man blir piggare av det och det är bra för kroppen med, idag så är det fredag och det är as gött, den här helgen blir lugn imorgon åker min sambo till danmark över dagen och kommer hem på kvällen igen och då får jag lite tid för mig själv med och det kan va skönt ibland, på söndag så blir det dop för några som jag känner annars så blir det lugnt här hemma. ni får ha en trevlig helg . !

 

 

 

 


Av Elin - 20 februari 2015 11:13

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards