elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under februari 2015

Av Elin - 5 februari 2015 11:23




   




Ikväll när jag kommer hem från jobbet så blir det filmkväll här hemma  :-) då hade jag tänkt att se The Atticus Institute , hoppas att den är bra och att den inte är en B film som många av dom är, men dom senaste jag har sett har faktiskt vart bra :-) så man hoppas att den här också är det .

 

 

 

 

Av Elin - 3 februari 2015 13:58

 



Av Elin - 3 februari 2015 11:55





The woman in black tänker jag gå och se när den kommer ut den 13 men gårt säkert den 14 februari istället :-) får se vilka som hänger på då , det kanske blir en polare till mig eller så följer min pojkvän med hehe eller kanske min bror och hans flickvän, om ingen av dom följer med så går jag själv, för att jag är bara tvungen att se 2an på den, för att 1an va göra bra tycker jag :-) och lite läskig är den med . 







Om Filmen





Andra världskriget härjar som värst och tyskarnas bomber faller över London. En grupp barn är på väg med tåg till tryggheten på den engelska landsbygden med sin lärarinna Eve.  De ska inkvarteras på det övergivna godset Eel Marsh House som ligger väl isolerat med endast en smal vägbank som leder dit från fastlandet.

Men det som ska vara en trygg oas för barnen visar sig vara en mörk och mycket ogästvänlig plats. En efter en börjar barnen bete sig allt mer besynnerligt. Eve söker hjälp av en ung soldat som stationerats i området och tillsammans upptäcker de att barngruppen väckt en ond kraft som slumrat i huset och som är så mycket mer skrämmande och farlig än bomberna över London. Eve måste nu konfrontera sina egna demoner för att rädda barnen och överleva de onda makterna som vill förgöra dem alla.







Av Elin - 2 februari 2015 14:31

 

 

   

DON DONNA JANNIKE HANDBAG

 

 


DON DONNA LEIA HANDBAG

 

 

  DON DONNA KARIN HANDBAG

  

 






Av Elin - 2 februari 2015 12:12

 




I helgen så fick jag ett par nya boots / kängor från min brors flickvän i födelsedags present, dom är as snygga och jag är nöjd så att det skricker om det hehehe :-D






Av Elin - 2 februari 2015 11:47

 



Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det min födelsedag. :)

 

 

 

 

 


                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards