elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under februari 2015

Av Elin - 9 februari 2015 13:43

  

Tshirt Dress
 
 
 
Av Elin - 9 februari 2015 11:07

 




Yaay! Just nu har Madlady 10-30% rea på deras skönhetsprodukter! Alltså jag måste ju bara ha de rosa läppstiftet. Är det någon som har testat dessa? Är dom bra? Ni kommer till rean om ni klickar HÄR. 

 

 

 

 

 


Av Elin - 8 februari 2015 11:06

 

Av Elin - 8 februari 2015 11:03

 

Av Elin - 7 februari 2015 21:15




Mys framför teven med pojkvännen och djuren, vi väntar på en film som ska börja om 10 min :-) till det så blev det dom här goda chipsen dom är as goa, det har vart mys hela dan här hemma vi har inte rört.en fena idag :-)






Av Elin - 6 februari 2015 11:30

 

Av Elin - 6 februari 2015 10:35


 



Snacka om att man får sommarkänsla av den här ramlösan :-) igår kväll när jag kom hem från jobbet så kollade jag på film och bara tog det lugnt, min fästman hade somnat på soffan som vanligt men jag förstår han att han är trött så tidigt han går upp på vardagarna så det är helt normalt :-) men iallafall så kollade jag klart på filmen och jag kan säga att den va as tråkig iallafall, så jag rekommenderar inte The Atticus Institute iallafall  men smaken är som baken ;-) :-P






                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards