elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under april 2014

Av Elin - 11 april 2014 19:56




 



Jag har beställt ett par nya sneakers skor igen, de här blir årets vår skor dom är beställda på zalando.se

 

 

679 kr

419 kr Inkl. moms
38% rabatt
 
 
Tillgänglighet: Ej i lager
 
 
 
 
 
 
Av Elin - 11 april 2014 13:55


 


Äntligen är rean öppen! Nu tänkte jag visa er några tips på lite snyggt. Jag gillar det som är enkelt men samtidigt snyggt.

 

 

Gå in via denna (här) länken, så kommer ni direkt till rean. Glöm inte att använda koden:MIDSALEVIP.

 



 





Av Elin - 11 april 2014 11:58



Jag skulle vilja se den här i helgen, för den värkar va as läskig :-O men den kommer typ ut i usa idag seeegt :-( aja jag får la vänta då ;-)



  





Av Elin - 11 april 2014 11:25

Fläskfilé med salvia, balsamicosås och rostad delipotatis

 2 portioner

 

385 kcal/portion

 

-%

-%

-%

 

Fredag


Ingredienser


300 g halverade småpotatisar


1 tsk rapsolja


salt och peppar


300 g fläskfilé i tjocka skivor


salt och peppar


1 tsk hackad salvia


1 tsk smör


¾ dl fraiche, 8 %, ev låglaktos


1 tsk balsamvinäger


1 tsk kalvfond



Garnera med: salviablad


Servera med: 100 g kokta sockerärter och en blandsallad.

 

 

Gör så här



Sätt ugnen på 225°. Börja med att lägga potatisen med snittytan ner i oljad ugnssäker form. Salta, peppra och rosta mitt i ugnen ca 20 min. Krydda köttet med salt, peppar och salvia. Bryn i smör på båda sidor. Häll fraiche, vinäger och fond runt köttet, vispa ihop och låt sjuda 2–3 min. Tillsätt ev. lite vatten om såsen blir för tjock.

 

 

 

Av Elin - 11 april 2014 10:57



 


Freeeedag :-D idag så är jag ledig och imorgon så börjar helgen skönt är det , och imorgon så åker min sambo till Danmark på möte och kommer hem på kvällen igen, så jag är helt ensam hemma imorgon lite skönt är det men ibland kan det va för tyst när man är helt själv men tur är det att vi har djur så då är man inte helt själv ;-) resten av helgen så blir det att små städa och kolla på någon bra film, på söndag så ska jag och min pappa åka och hämta en fodertunna för jag och killen har köpt en as stor påse med hundmat till strumpan :-) och då behöver vi en fodertunna till det, men annars så händer det inte så mycket på söndag men ni får ha en trevlig helg kram på er alla .

 

 

 

 


Av Elin - 11 april 2014 10:56

Av Elin - 10 april 2014 12:03



Åhh vad jag känner för att påskpyssla! Göra massa fina pastelliga dekorer och ha hemma!
Jag ska riva upp min påskpåse och se vad jag har att leka med. Kanske blir ett påskris i år?
 
Måla fina rosa ägg och lägga i ett bo eller vadsomhelst!
 
 
 
 
   
 
 
 
Av Elin - 10 april 2014 11:12

 

Direktlänkar:   1: 169:-2: 89:-3: 89:-4: 249:-5: 99:-6: 124:-7: 119:-8: 199:- / 9: 119:-

 

 

 

Snart är det student- och sommartider och många har önskat ett inlägg där jag tipsar om billiga och fina studenklänningar. Så jag passar på nu när Nelly har världens REA. Klänningarna är hur billiga som helst ju?! Min favorit kostar bara 89:-! fast jag knappt använder klänningar. Haha! Vilken är er favorit?

 

 

 


                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards