elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under oktober 2013

Av Elin - 15 oktober 2013 18:44

 

Av Elin - 15 oktober 2013 10:21

 





 


Av Elin - 15 oktober 2013 10:17

Av Elin - 15 oktober 2013 06:29


Gid morgon alla



Idag så blir det att städa lite här hemma om jag orkar för att jag har lite ont i huvudet från igår :-I men annars idag så blir det lugnt här hemma, för att på fredag så ska jag gå på ett möta om min person som jag hjälper, jag jobbar ju som personlig assistent som ni kanske vet så då måste man ha ett litet möte ibland :-) aja men så här ser det ut idag och i veckan . Kram på er




Av Elin - 14 oktober 2013 10:57





Jag funderar på att skaffa mig en sådan här Popcake maker :-P dom är lite små coola faktist och är bra om man skulle ha något kalas här hemma när typ morsan och dom kommer för då kan man ju bjuda på en sådan till efterrätt :-D

 


Av Elin - 14 oktober 2013 10:41





Jippi nu så har American Horror Story season 3 börjat, de är riktigt gött alltså, jag har väntat as länge på season 3 :-) 





 



Av Elin - 14 oktober 2013 10:32

 





 


Av Elin - 14 oktober 2013 10:30

 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards