elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under oktober 2013

Av Elin - 20 oktober 2013 11:25

 





 


Av Elin - 20 oktober 2013 10:59




Igår så va jag och min sambo och några polare på rocktoberfest    vi hade det as skoj visst det blev lite för mycket att dricka, men skoj hade vi det iallafall   




Av Elin - 19 oktober 2013 11:55



Slår vad om att många av er också ska Halloweenpartaja nångång snart. Då har jag ett asbra tips på hur man blir läskig. Läskiga linser! Fatta att gå runt med typ självlysande ögon? Eller vita pupiller? Eller HELA ögat svar? Så sjukt grymt. Tipsar om mina favoritlinsre här under. Alla kommer från partykungen.se

 

 

partykungen.se

Av Elin - 19 oktober 2013 11:08

 





 


Av Elin - 19 oktober 2013 11:04

Av Elin - 18 oktober 2013 16:41

 





 


                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards