elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under oktober 2013

Av Elin - 10 oktober 2013 10:17

Av Elin - 9 oktober 2013 15:06



Jag har ju parfymer och body splashes i mängder hemma. Jag tröttnar aldrig! Speciellt inte på Juicy Coutures parfymer. Alla är så fina och luktar så himla gott! Just nu är det 20% rabatt på alla parfymer, så borde verkligen passa på att köpa en till : )



Vilken är er favoritparfym?



du hittar dom här inne eleven.se



 

Av Elin - 9 oktober 2013 09:46

 





Den 1 november så börjar jag banta fram till sommaren 2014, då ska vi se hur det går me det, det kommer att va svårt i början tror jag och så kommer man bli lätt sur över små saker här hemma :-) jag tror att det är som att börja sluta röka eller börja sluta snusa, men jag ska försöka den här gången iallafall, de jag ska börja med de är att dra in på godis och läsk m.m så ska jag börja äta mer frukt här hemma .




 


Av Elin - 9 oktober 2013 09:23

 





 


Av Elin - 9 oktober 2013 08:11

 

Av Elin - 8 oktober 2013 12:37

Av Elin - 8 oktober 2013 12:33






  

Av Elin - 8 oktober 2013 10:24

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards