elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under oktober 2013

Av Elin - 3 oktober 2013 12:28

1. 

 

Dekorera läskiga fester denna Halloween med dessa 6 festligt strössel. Multi-cell burk innehåller candy corn jimmies blandning, apelsin pärlsocker, Halloween konfetti (orange, lila, gratis), grön pärlsocker, Halloween nonpareils (orange och svart) och lila pärlsocker. Peanut och glutenfri.




2.

 

Lägg till lite spooky detalj till din favorit Halloween fester med våra Bloody Bones toppers godis behandla.



3.

 

Ad lite kul att din nästa Halloween dessert med Batty Bats! Dessa är den perfekta behandla toppers att söta någon Halloween dessert och ad lite flärd



4.

 

Dessa candy corn strössel är säker på att ljusna något bakat bra med hösten anda med sina ljusa färger och läckra utseende.

 



usagodis.se

 

 

    

Av Elin - 3 oktober 2013 10:16

 






 


Av Elin - 2 oktober 2013 16:01



  


 
  

 


Av Elin - 2 oktober 2013 13:41

 




De här halloween godiset blir det i år istället för de andra som jag visade föra månaden  :-) ska beställa de här sedan ikväll tänkte jag, om de kommer in mer annat halloween godis så ska jag beställa de med.






         


Av Elin - 2 oktober 2013 11:19

 





 


Av Elin - 1 oktober 2013 11:42

 




 

 



Av Elin - 1 oktober 2013 10:35

 



Ja då har oktober kommit till oss :-) den här månaden händer det mycket kan man säga till exempel

halloween Costume tävling 2013 på min grupp på facebook,  min Sambo fyller år,  halloween party den 26

sedan själva halloween är den 31 oktober så får vi inte glömma att det är ullared den 6 oktober

så ska jag också pynta lite här inne på min blogg runt den 25 oktober så att alla vet :-)


                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards