elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under oktober 2013

Av Elin - 4 oktober 2013 14:33

 
 
 

Av Elin - 4 oktober 2013 10:50

 




Ja då va det fredag igen fasen va veckan har gott fort :-) denna här helgen så kommer det va mycket att göra iallafall, imorgon så blir det bio och på söndag så är det ullared och på måndag så fyller min kära sambo år då blir det att vi ska ut och äta :-) undra vad man ska köpa till min kära Daniel i år, jag funderar på att beställa den dära dyra datamusen till han, egentligen skulle han få den i julklapp men han får den i present istället .


Av Elin - 4 oktober 2013 10:44

 





 


Av Elin - 4 oktober 2013 10:28

 

Av Elin - 4 oktober 2013 10:26

 

Av Elin - 3 oktober 2013 16:45

 

Av Elin - 3 oktober 2013 15:16

 




 


Av Elin - 3 oktober 2013 14:50

 



Då va bio biljetterna bokade och klara skönt det iallafall vi ska se Insidious Chapter 2 på lördag 

 :-) så nu väntar man in lördagen och på söndag så blir det ullared .

 

 

 

 

  

 

Handling

 

 

The Haunted Lambert Familjen försöker avslöja den mystiska barndomen hemlighet som har lämnat dem farligt ansluten till andevärlden.

 

  

 


                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards