elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under januari 2015

Av Elin - 23 januari 2015 09:49

Ja då va det helg igen skööönt !! imorgon så ska jag och min sambo till ullared med 2 polare till oss :-) så imorgon så kommer vi att gå upp tidigt så att man är där runt 8 tiden på morgonen och åker hem runt halv 2 kanske eller tidigare beror på om alla är klara :-) igår kväll så jobbade jag kväll + natten till idag och morgonpass idag så imorse fick jag jobba helt själva med hon jag hjälper :-I resten av dagen så blir det lugnt iallafall för ikväll så ska vi lägga oss tidigt så att vi orkar med dagen imorgon. Men ni får ha en trevlig helg kram på er . !

 

 

 

 

Av Elin - 23 januari 2015 09:32




Av Elin - 21 januari 2015 09:52

 



Direktlänkar:  1    2    3  ♥  4  ♥  5  ♥  6    7  ♥  8
 
 
 
 
 
 Jag håller just nu på att leta efter söta pyjamasar och tänkte tipsa om några nu när jag väl har hittat fina! Så här har ni :)
 
 
 
 
 
 

Av Elin - 20 januari 2015 12:36

Av Elin - 18 januari 2015 11:50



Idag så blir det lugnt här hemma, jag är göra trött och har små ont i magen :-I igår så va jag och strumpan och pappa daniel hos 2 polare till oss vi kollade på film och bara tog det lugnt och åt gott  :-)







Av Elin - 17 januari 2015 11:28




Direktlänkar: 1    2    3    4  ♥  5    6    7    8    9
 
 
 
 
 
  Det finns väldigt mycket att välja mellan! Ni hittar fler kläder HÄR 







Av Elin - 16 januari 2015 10:57

 



Idag så ska jag på möte på jobbet klockan 14.00 så vi får la se när det slutar , men det bästa är att det  inte är så långt ditt jag ska hehehe :-) men annars idag så blir det ganska lugnt förutom att min arbets kamrat ska köpa mina säng bord senare idag :-) men ni får ha en trevlig helg kram på er

 

 

 

 

Av Elin - 15 januari 2015 10:35


   


Bilderna kommer härifrån.

 

 

 

 

Alltså, jag bara älskar att kolla på fina sommarbilder med palmer och färger och vatten osv osv. Det ser så grymt härligt ut och jag vill verkligen åka utomlands någonstans! Santorini eller Rhodos i Grekland, Los Angeles i Kalifornien och besöka Las Vegas när man ändå håller på, Las Palmas på Kanarieöarna, eller Florida eller Hawaii.... You name it! Någonstans där allt detta finns i alla fall.




Dessutom är jag så himla sugen på att bada. Det var så himla länge sen jag gjorde det för det är nästan ingen i min ålder som vill göra det längre ju... Och det är ju inge roligt att bada själv. Buhuuu! Att vara under vatten är nog bland det bästa som finns!

      





                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards