elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under januari 2015

Av Elin - 14 januari 2015 11:12

 

Av Elin - 14 januari 2015 10:53




Hur skulle livet va utan nyponsoppa alltså ;-) det är gott och bra för magen när man är magsjuk eller sjuk i huvudtaget :-) man kan ha massa olika saker till typ glass eller mandelbiskvier eller grädde, men det godaste är ju mandelbiskvier tycker iallafall jag.!





Av Elin - 13 januari 2015 06:29




Mys på jobbet, men det skulle va skönt att va kvar i sängen hemma istället, för idag är man riktigt trött och mår så där faktiskt :-( men jag skämpar ändå, jag jobbar inte så länge idag så det är skönt iallafall.!





Av Elin - 11 januari 2015 14:00







Av Elin - 11 januari 2015 13:26




Igår så va jag och Daniel på bio med 2 polare till oss :-) vi såg taken 3 den va verkligen as bra, efter bion så gick vi ut och åt på restaurang :-) vi hade det riktigt mysigt igår.







Av Elin - 9 januari 2015 09:22

 

Av Elin - 9 januari 2015 09:12


 




Imorgon så ska jag och Daniel och 2 polare till oss gå på bio :-) vi ska se Taken 3 på bergakungen , jag har sett 1an och 2an innan jag tycker att dom filmerna är göra bra, innan bion eller efter så ska vi ut och äta med så vi får la se vad det blir någon stans :-) men så här ser min dag ut imorgon men ni får ha en trevlig helg kram på er <3







Av Elin - 8 januari 2015 12:21


 



549 kr

 

från 411 kr
 
25% rabatt 
          
 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards