elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under januari 2015

Av Elin - 8 januari 2015 12:07

 




Ja då fick jag ett kort till på våran nya säng :-D den här gången så har jag på dom nya duntäckena som är köpta på ikea och dom nya påslakanarna som är köpta på hemtex :-) någon dag så ska vi köpa nya kuddar och ett snyggt överkast och några fin kuddar :-) jag ska börja använda ett överkast, så att vi kan ha våran sobrumsdörr öppen, men vi får la se vad som händer . 

 

 

 

 

 

Av Elin - 7 januari 2015 15:27




Ja nu så har våran nya säng kommit till oss, dom var här klockan 2 idag och vi fråga dom om dom kunde bygga upp den, så vi slipper det hehe, men så här ser den ut iallafall.







Av Elin - 7 januari 2015 10:35

 

Av Elin - 7 januari 2015 10:26





 Är det någon mer en jag som följer tv-serien gotham på teven ? jag tycker att den är as bra, den börja gå på teven igår här i sverige , men har säkert börjat för länge sedan i usa, men vi har alltid vart efter med serier hehe aja men jag säger det att den är värd att se . !

 

 

 

 

Av Elin - 5 januari 2015 11:03

 




Här är våran gamla säng och våra sängbord som vi ska sälja bort :-) det är en på jobbet som kanske ska köpa det här till sin dotter, så vi måste få bort det här tills våran nya säng kommer, men iallafall vi vet att vi kommer att få sålt våra sängbord . !







Av Elin - 4 januari 2015 12:36




I fredags så va jag och min pojkvän och köpte oss en helt ny säng, visst den va svin dyrr men vad gör man inte för att sova bra + att må bra, för sömnen är as viktig :-) och igår efter jag hade vart barnvakt så va vi och köpte oss 2 helt nya duntäcken med och 2 st nya sängbord och en hylla som vi ska ha över sängen, det kommer att bli riktigt snyggt när allt står på sin plats :-) ! 

 

 

 

 

Av Elin - 3 januari 2015 20:50




Idag så har jag vart barnvakt för dessa töserna i en hel dag, vi har ätet på mcdonalds, och kollat på film, så man är helt slut nu kan man lugnt säga ;-)







Av Elin - 2 januari 2015 09:27


 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards