elinsahlsten༺♔༻

Direktlänk till inlägg 23 januari 2015

- Ullared imorgon !

Av Elin - 23 januari 2015 09:49

Ja då va det helg igen skööönt !! imorgon så ska jag och min sambo till ullared med 2 polare till oss :-) så imorgon så kommer vi att gå upp tidigt så att man är där runt 8 tiden på morgonen och åker hem runt halv 2 kanske eller tidigare beror på om alla är klara :-) igår kväll så jobbade jag kväll + natten till idag och morgonpass idag så imorse fick jag jobba helt själva med hon jag hjälper :-I resten av dagen så blir det lugnt iallafall för ikväll så ska vi lägga oss tidigt så att vi orkar med dagen imorgon. Men ni får ha en trevlig helg kram på er . !

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 3 december 2015 13:25


 

Av Elin - 1 december 2015 11:49


Nu så kan ni lyssna på Christmas Radio här på bloggen fram till annandagen :-) ni hittar radion här på sidan av menyn.   ...

Av Elin - 1 december 2015 11:34


    I söndags så va de 1 advent och då hade vi en liten 1 advent firande här hemma :-D då kom min pappa hit på fikade här hemma hos oss och de blev lussekatter och pepparkakor      ...

Av Elin - 1 december 2015 10:06


 

Av Elin - 30 november 2015 12:59

 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards