elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under december 2013

Av Elin - 29 december 2013 10:09

 

Av Elin - 28 december 2013 10:27



 


Idag så blir det biobergakungen vi ska se Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann :-D innan dess så ska vi äta middag hos min kära bror och hans flickvän så vi kommer att åka hemifrån klockan 13.00, bion börjar klockan 18.00 så vi har några timmar på oss kan man säga, förhoppningsvis så kanske vi ska va hundvakt efteråt för 2 polare till oss, bara för att båda ska jobba idag, men annars så blir det lugnt idag så ni får ha en trevlig lördag kram på er .


Av Elin - 28 december 2013 10:23

 



 


Av Elin - 28 december 2013 10:23

 

Av Elin - 27 december 2013 15:16

 



Va det mer en jag som kolla på Victoria's Secret Fashion Show 2013 på julafton klockan 20.00 ? alltså jag bara älskar de programet och uppträdandet :-) jag brukar följa de varje år och så är det sååå snygga underkläder med :-D 



Av Elin - 27 december 2013 14:55



det här är filmen som vi ska se imorgon med hela familjen :-)


 

Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann 

 

 

Efter ett långt och händelserikt liv hamnar Allan Karlsson på ett ålderdomshem i tron att det blir hans slutstation. Problemet är bara att hans hälsa fortfarande är utmärkt och dagarna blir därför alldeles för trista. När firandet av Allans hundrade födelsedag närmar sig, vilket Allan själv inte är det minsta intresserad av, tar han chansen och flyr sin tråkiga vardag.

   

Av Elin - 27 december 2013 11:14

 



Till helgen så blir det bio med hela familjen kan man säga :-D vi ska se Hundraåringen hade vi tänkt, nu så är det inte långt kvar tills det är nyår så hoppas ni får ha det så trevligt och hoppas ni hade en trevlig jul själv så hade man det vi va på orust hos mina föräldrar, Ni får ha en trevlig helg kram på er .


Av Elin - 27 december 2013 11:07

 


 


                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards