elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under december 2013

Av Elin - 14 december 2013 09:06

 

Av Elin - 14 december 2013 09:02

 




 


Av Elin - 14 december 2013 08:49



 


Halloj :-)


Idag så blir det julbord här på gården :-) varje år så är det ett riktigt julbord, de är ju as nice ju och ovanligt att en gård fixar sådant och de sjuka är att det blir alltid så sjukt mycket över med mat efter, så vi i styrelsen fixar allt de här för hela gården och + att det är gratis med så nu vet ni att jag sitter i styrelsen med och det gör min sambo med, ni får ha en fin dag kram på er   

Av Elin - 13 december 2013 10:55






Idag så är det lucia, så då är det lucia firande här på gården, men jag får se om jag går för att jag ska upp tidigt imorgon, så börjar jag få lite ont i huvudet med känner jag så jag är hälst hemma idag och vilar upp mig tills imorgon, men ni får ha en fin lucia idag kram på er   


Av Elin - 13 december 2013 10:47

 

Av Elin - 13 december 2013 10:41

 




 


Av Elin - 13 december 2013 10:40

 

Av Elin - 12 december 2013 16:44

   

Nu så är det inte långt kvar tills jag börjar på den här dieten, jag kommer att köra de här fram till sommar 2014 sedan så får jag se hur det blir, men iallafall det är as långt kvar tills sommaren är 

här :-) 


 

 


Frukost + Lunch



Modifast LCD Choklad

        

Modifast LCD Vanilj

 

Modifast LCD Jordgubb

 

Modifast LCD Hallon

 




Middag

 


  

Modifast LCD Potatis-purjolök

 

Modifast LCD Sparris

 

Modifast LCD Gröna ärtor-zucchini

 

 




Kvällsmat

 


  

Modifast LCD Chokladpudding

 

Modifast LCD Vaniljpudding

 

Modifast LCD Jordgubbsmousse

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards