elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under december 2013

Av Elin - 1 december 2013 10:46

 

Igår så va man på ullared en hel dag :-) vi åkte hemifrån runt 8 tiden och vi va där nere runt halv 10 tror jag det va, jag och min sambo va klara runt 12.00 :-) sedan så gick vi och åt iallafall, detta va en buss resa vi åkte igår, och det va våran gård som stog för det och det kostar bara 100 kr för att åka med så det va inte farligt dyrt .






 



Av Elin - 1 december 2013 10:23




Ja då va månad december här nu då :-) denna här månaden så har man ganska mycket att göra kan man säga, först så ska man handla klart julklappar sedan så jobbar man ganska mycket, så är det julbord den 14 december och advent firanden och lucia firanden :-) och så klart så kommer julafton och då kommer vi va hos min kära familj och släkt detta året, juldagen så kommer vi va hos min sambos familj och fira jul :-) och helgen efter jul så kommer vi va hos min kära bror och fira lite, sedan så kommer ju nyårsafton och då blir det party kan man säga :-) så här ser december månad ut .

Av Elin - 1 december 2013 10:17

 




När första ljuset brinner


står julens dörr på glänt


och alla människor glädjas


att fira få advent


Av Elin - 1 december 2013 10:12

 





 


Av Elin - 1 december 2013 10:10

 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards