elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under april 2015

Av Elin - 7 april 2015 13:17


Svart och Vitt





Vitt och Grå



   


Rosa och Vitt

 


 

Av Elin - 7 april 2015 10:02

Av Elin - 2 april 2015 12:53


Eggstravaganza
 

Av Elin - 2 april 2015 12:44

 



Ni får ha en trevlig påsk :-) imorgon så åker jag och Daniel till orust och fira påsk med mina föräldrar och vi åker hem igen på söndag, så jag kommer förhoppningsvis inte vara på bloggen på hela helgen så ni vet. men ni får ha en toppen helg kram på er.






Av Elin - 1 april 2015 13:31

  

Cats Rock

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards