elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under april 2015

Av Elin - 22 april 2015 12:17


Idag så orkade jag inte att fixa mig så stor lunch så det blev det här :-) men det var gott ändå kan jag säga er hehe, till middag så blir det skivad grillad kyckling med makaroner och sås :-) men det blir inte för en klockan 6 ikväll, men jag kommer att äta så klart en banan innan.






Av Elin - 21 april 2015 16:20


blank
 

Av Elin - 21 april 2015 10:10

 


Idag så mår jag så där känner mig trött och små tung i huvudet :-( men vi får se hur jag mår vid 14 tiden om jag mår så här fortfarande då går jag inte och tränar iallafall :-I men jag mår bättre en vad jag gjorde i morse och jag ska jobba imorgon kväll och onsdag så är jag ledig på fredag :-) men ni får ha en trevlig eftermiddag .

 

 

 

Av Elin - 20 april 2015 11:51



Ja folk tänker olika angående om den här bilden, som sagt så älskar jag bananer äter det typ varje dag morgon och eftermiddag :-D när jag skickade den här bilden till en polare till mig så tänkte hon något snuskigt direkt humm aja vi alla tänker olika vissa tänker måget och vissa inte ;-)

 

 


 

 


Av Elin - 19 april 2015 13:31

 


Klicka här --->have2have.se

 

 

 

 

 

 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards