elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under april 2015

Av Elin - 26 april 2015 12:59

 



12345678
 
 
 
 
 

Av Elin - 25 april 2015 10:12




Idag så blir det att fira vår 6 årsdag :-) så då blir det restaurang och bio vi kommer att äta först och sedan direkt efter så blir det bio vi kommer att se filmen Avengers: Age of Ultron , så får vi se vad för restaurang det blir men något blir det iallafall, så här ser min dag ut men ni får ha en toppen lördag kram på er alla.

 

 

 

 

 

Av Elin - 24 april 2015 10:10



I helgen så ska jag och daniel fira vår 6 årsdag, det blir att gå på fin restaurang och bio efter det och mycket mys på det     

 

 

 

 

Av Elin - 24 april 2015 09:48

YoyoM1
 

Av Elin - 24 april 2015 09:31

 


God morgon på er :-) idag till frukost så blev det fiberhavregrynsgröt på gröten så är det blåber och hallon till det blev det ett glas vatten, idag så händer det inte så mycket jag är ledig och det är skönt, jag och vovvarna ska ner till hundrastgården lite senare tänkte vi, min sambo är också ledig idag men han är på frölunda torg med sin kära farsa och ska handla lite :-) men annars idag så blir det lugnt som vanligt, men ni får ha en toppen dag kram på er.

 

 

 

 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards