elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under oktober 2013

Av Elin - 29 oktober 2013 12:05

  



Halloween på torsdag då    är det mer en jag som firar halloeen ? själv så blir det många skräckfilmer  här hemma och uppe sitta kväll blir det med :-)




 

Av Elin - 29 oktober 2013 10:11

 

 

 

Strumpan har en egen gilla sidafacebook, gå in och gilla å följ hans vardag! ;) sidan hittar ni på vänster sida här inne på bloggen :-)

 

 

  

 

Av Elin - 29 oktober 2013 09:47

 

 

 

Har ni sett Fanny Lyckmans nya kollektion på Nelly? Jag gillar den. Speciellt dom här grymma skorna! Himla fina skosnören juuu!!!!

 

 


 

                                                                                   nelly.com


Av Elin - 29 oktober 2013 09:41

 





 


Av Elin - 29 oktober 2013 09:37

 

Av Elin - 28 oktober 2013 13:26

 

 

 

 

Jag kom på att jag endast har tipsat om halloween kostymer, men ingenting om smink :O 

 

 

Jag har i alla fall nu bestämt mig för hur jag ska se ut. Ska sminka mig mörkt runt ögonen och sen kleta på en massa sår och blod. Det kommer nog bli hur coolt som helst! Produkterna i bilden hittar ni HÄÄR.

Av Elin - 28 oktober 2013 11:46



 



Idag så ska jag jobba kväll jag börjar 15.30 slutar 21.30 :-) så jag har ganska mycket att göra innan jag ska dra till jobbet :-I så här ser min kväll ut idag .





                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards