elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under april 2013

Av Elin - 17 april 2013 13:14

 
  De här är dagens onsdags filmer

 

 

 






*  V/H/S (2012)

 

Freddy vs. Jason (2003)




Av Elin - 17 april 2013 12:43

 






 

 

Halloj :-)

 

 

 



Då va det onsdag igen då, idag så blir det att  gymma i 2 timmar ska bli riktigt kul :-) efter det så blir det rask promenad med baby och lillen, händer inte så mycket annars idag förutom gym då :-D

ni får ha en toppen dag. kram på er










Mvh Elin

Av Elin - 16 april 2013 13:39

 
  



Halloj :-)

 




Undra vilken färg man ska ha på Samsung galxy s4 , jag tänkte beställa den eller köpa den i affären men vet inte vilken färg man ska ha det kommer säkert bli den vita för jag har den vita samsung galaxy s2 nu men är inte 100 % en vilken färg jag ska ha :-) men jag får se .







Mvh Elin

Av Elin - 16 april 2013 11:13



 De här är dagens filmer

 

 



 

*  Mama (2013)

 

616: Paranormal Incident (2013)

Episode 50 (2011)

 

Av Elin - 16 april 2013 10:33


Halloj :-)



Tyvärr så har min lilla baby fått magsjuka så jag måste kolla till han hela tiden :-( inatt så va det skit jobbigt jag va uppe 4 gånger på en natt, men så är det ibland när man har djur dom är som sitt egna barn :-)

så detta kommer va min dag att ta hand om den lilla här hemma .



Mvh Elin

  

Av Elin - 15 april 2013 15:32

  ADIDAS W RELOAD TANK 249:-                    ADIDAS W RL CAPRI 399:-





Halloj :-)



Gjort ett litet tidinställt inlägg innan jag ska gymma.



Jag funderar på att köpa de här tränings kläderna, men vad tycker ni ?

är dom snygga eller ska jag kolla på något annat ?



Mvh Elin



Av Elin - 15 april 2013 14:06




Halloj :-)


Då va det dax att börja blogga igen då, idag så börja jag med en helt ny blogg igen för 3 gången tyvärr så blev inte dom andra bloggarna som jag gjorde så bra, men hoppas att den här bloggen blir bättre iallafal.

Men hoppas att ni gillar den. :-)



Lite saker som jag ska göra idag


* Städa


* tvätta


* gyma 


* handla






Kramisar // Elin




Tidigare månad - Senare månad

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards