elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under april 2013

Av Elin - 26 april 2013 09:46






Halloj :-)

 

 

 



Då va det fredag igen då :-) idag så ska jag klippa mig och färga håret klockan 15.00  ska bli riktigt gött faktist det va ett tag sedan nu kanske ungefär 4 månader sedan :-D sedan så ska jag handla och städa, ikväll så blir det att ta det lugnt bara för att jag har haft så mycket att göra denna veckan vart uppe tidigt varje dag går upp 03.45 varje dag, så det blir la att kolla på film som vanligt och äta gott :-) imorgon så ska vi gå på bio och äta ute med några polare till oss vi ska se filmen Iron man 3, men ni får ha en trevlig fredag :-)     





Mvh Elin


Av Elin - 25 april 2013 14:10




 

 

 

Halloj

 

  


Då sitter man och kollar på film och myser med hundarna, mycket lugn dag. Men imorgon så är det fredag det ska bli gött med helg vad händer hos er och vad ska ni göra till helgen ?







Mvh Elin





Av Elin - 25 april 2013 07:00




 

 

Dagens filmer till idag  

 

 

 

 

 

 

*  The Last Exorcism Part II (2013)

 

*   Dark Skies (2013)

 
Chernobyl Diaries
(2012)

 

 

 

 

 

 

Av Elin - 25 april 2013 06:29








Halloj :-)

 

 

 



ja nu va det 2 dagar sedan jag va inne här på bloggen, tyvärr så har jag haft så mycket att göra så jag har inte haft tid så mycket att va här inne men nu är jag här iallafall :-) som jag vill komma med är att i helgen så ska jag på bio och fixa mina naglar och på fredag så ska jag klippa mig så jag har lite att göra hehehe :-D men imorgon så kommer jag in här igen. Idag så kommer jag att lägga ut lite filmer som jag kommer att se hela dan, men ni får ha en toppen dag :-)







Mvh Elin


Av Elin - 22 april 2013 12:09













Halloj :-)

 

 





Ja då va nelle här då, lilla gumman du betyder mycket du och strumpan har en polare igen att leka med varje dag :-) vi ska gå till hundrastgården snart så du och strumpan kan springa av er och leka med alla dom andra vovvarna, sedan ska vi gå en långpromenad :-) idag så har jag själv inte så mycket att säga, men ni får ha en fin måndag kram på er .   







Mvh Elin


  

Av Elin - 21 april 2013 15:06

Syster Sol (ft Dani M, General Knas & Aki) - Kärleksrevolt

 

 





 

General Knas - Hetare än Lava (Med Syster Sol) Kärlek & Revolt

 

 


































De klart att det ska va skön musik på en sådan här seg söndag :-)

jag måste ha musik på när jag städar, annars blir man ju galen här hemma.



Av Elin - 21 april 2013 14:51

 




De här är söndagens filmer

 

 

 







 
* Sinister (2012)

 

* Paranormal Activity 4 (2012)

 

* The Awakening (2011)

Av Elin - 21 april 2013 10:05

 




Halloj :-)

 

 





igår så va det årets första grillning här hemma de va underbart gott, jag va bara tvungen att lägga ut två bilder på min fästman igår när han stog och grillade :-) vi passade på att grilla igår bara för att det va ett sådant bra väder ute och vi va klara med våran uteplats altan, imorgon så kommer det en ny hund som jag ska va dagmatte till strumpan som våran hund heter han kommer iallafall att få en ny kompis igen, och jag kommer att ha mycket att göra :-) men ni får ha en fin söndag kram på er.









Mvh Elin


  

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards