elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under april 2013

Av Elin - 20 april 2013 13:35

 



 

     

   



    

Av Elin - 20 april 2013 12:45





  



Lisa tank Linne: 79 SEK |  Maria leggings: 199 SEK |  Andrea foulard Scarf: 129 SEK |  Good Wood 8 Bit Diamond Bracelet - Pink: 299 SEK |  Felicia bag Väska : 349 SEK |  Maja sunglasses Solglasögon: 59 SEK 



    

Av Elin - 20 april 2013 09:56









Halloj :-)

 

  



Då va det lördag igen alltid gött varje gång, undra vad man ska göra idag förutom att gå ner till frölunda torg och kolla på lite kläder :-) annars blir det la film eller ut gång med några polare får la se hur det blir, men något blir det idag. Imorgon så kommer det en polare till mig och hälsar på och ser hur jag och min kille bor, hon bor tyvärr inte kvar i gbg så hon passar på nu när hon är i gbg och har sitt kalas men trevlig blir det imorgon iallafall,  Ni får ha en trevlig lördag kram på er :-) .




Mvh Elin

Av Elin - 19 april 2013 12:57

 





Dessa filmer blir det idag :-) är det bara jag som älskar skräck filmer :-D visst jag gillar andra filmer med men skräck kommer först, jag har ju iallafall hela natten på mig med att kolla på film. Killen somnar ju så fort på en fredag så då passar jag på att kolla på dom filmer jag gillar hehehe :-D får la se vilken jag börjar med av alla dom filmer. ni får ha en mysig fredag  




Mvh Elin

Av Elin - 19 april 2013 09:07





Halloj :-)

 

 




Idag så ska jag på jobbintervju hoppas att det går bra där, men det gör det säkert för det brukar det göra :-D senare idag så ska jag iväg och handla inför nästa vecka. och städa ska jag med göra idag så jag har lite att göra idag brukar va så på en fredag, det kommer bli många filmer idag och ikväll med jag kommer att lägga ut dom filmer som jag ska se idag här inne senare. men ni får ha en toppen fredag kramisar :-) .










Mvh Elin

Av Elin - 18 april 2013 13:57


 

 

 Kvällens film idag !!

 

 

 






Ikväll så hade jag tänkt att se den här filmen :-) undra om den är bra, är det någon som har sett Sune i grekland

och vad tycker ni om den ? iallafal jag ska se den hoppas att den är lika bra som sunes sommar, men det tror inte jag att den är för ingen sune slår sunes sommar :-D

Av Elin - 18 april 2013 13:32



Halloj :-)

 

 



Idag så ska jag fixa med mitt cv och personliga brev, för att imorgon så ska jag på jobbintervju. Så vi får se hur det går imorgon med intervjun hoppas det går bra iallafall :-) så jag har lite att göra idag, efter de med cv och brevet så ska jag gymma med :-D men ni får ha en bra dag kram .





Mvh Elin

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards