elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under juli 2015

Av Elin - 3 juli 2015 11:22




Freeedag igen va skönt :-) idag så blir det bara att ta det lugnt, den här veckan har varit skit jobbig kan man lugnt säga alltså :-O så jag förtjänar att bara sitta ner och bara ta det lugnt, för min del så blir det film och vänta till min sambo kommer hem ;-) ikväll blir det mys och god mat, imorgon blir det grill och jag kommer att vara helt själv på kvällen för min sambo ska iväg och jobba i lokalen, på söndag så ska vi till orust till mina föräldrar och hälsa på det är så skönt att vara där nu när det är så bra väder ute och allt, ni får ha en toppen helg. !

 

 

 

 

Av Elin - 3 juli 2015 10:56

 

 

Idag är  det  härligt väder igen, yes! Men glöm inte solkrämen, ni vill inte se ut som läderväskor innan ni fyller 30 ;-) Ser väldigt många tjejer som är yngre än mig som har massa torrhetsrynkor efter uttorkning och sol, inte så läckert om ni frågar mig. Jag kör solfaktor 30 eller 50 varje dag på kroppen och i ansiktet, det borde alla göra! Bara för man inte ser skadorna nu betyder det inte att dom kommer.





Bilderna är tagan med min systemkamera canon


 

Av Elin - 2 juli 2015 13:46



Nu är det riktigt varmt ute alltså :-D så ovanligt att det kan bli så här varmt i sverige, för det brukar vara så kalt och allt hehe men det är gött att värmen har börjat komma nu ute. jag såg att det skulle bli 30 grader ute på lördag, det kanske är lite väl att ta i hehe alltså jag klagar inte men det är vamt som bara den ;-) :-D 

 

 

 

 

 

 


Av Elin - 1 juli 2015 10:25

 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards