elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under juli 2015

Av Elin - 15 juli 2015 14:11



Tyvärr så har jag inte haft någon tid eller ork för att sitta och blogga varje dag nu här de senaste tiden :-( det är lite jobbigt runt mig och med jobbet just nu och jag ska kanske säga upp mig därifrån och jag sitter och söker nytt jobb just nu, så jag har lite och göra på dagarna här hemma , jag har semester med så att ni vet  ;-)  


  

   

 

 

Av Elin - 10 juli 2015 12:23




  Idag så fyller min kära bror år han blir 27 år  och på måndag så ska vi ha kalas för han för att det är så många som är upptagana den här helgen :-) men annars så hoppas jag att han får en fin födelsedag iallafall.

 

 



Av Elin - 4 juli 2015 14:12



Nu har dom äntligen kommit :-D gott och friskt är det, sådana här kommer jag att dricka hela sommaren lovar jag er hehehe, det 100% frukt i så dom är nyttiga lovar jag er med, så varför inte passa på eller hur ? Gooott

 

 

 

 

 



Av Elin - 4 juli 2015 10:46

  



Gå in här --> chiquitapromotion.com





   

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards