elinsahlsten༺♔༻

Direktlänk till inlägg 21 maj 2015

- Personalmöte på jobbet.

Av Elin - 21 maj 2015 12:55




Ja då var det personalmöte igen imorgon vid halv 10 på morgonen på jobbet :-) så vi får se vad dom drar upp den här gången :-) och hoppas att den inte håller på så länge som sist för jag har djur att tänka på också och det var inte länge sedan vi hade ett personalmöte :-I men vi får la se vad dom drar upp, men annars idag så ska jag iväg och jobba kväll slutar runt halv 10 ikväll hehehe men ni får ha en toppen dag kram på er. !

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 3 december 2015 13:25


 

Av Elin - 1 december 2015 11:49


Nu så kan ni lyssna på Christmas Radio här på bloggen fram till annandagen :-) ni hittar radion här på sidan av menyn.   ...

Av Elin - 1 december 2015 11:34


    I söndags så va de 1 advent och då hade vi en liten 1 advent firande här hemma :-D då kom min pappa hit på fikade här hemma hos oss och de blev lussekatter och pepparkakor      ...

Av Elin - 1 december 2015 10:06


 

Av Elin - 30 november 2015 12:59

 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards