elinsahlsten༺♔༻

Direktlänk till inlägg 11 maj 2015

- JUST SOME EGOBOOST.

Av Elin - 11 maj 2015 10:17

 
 
DEHLIN

DEHLIN

13 maj 2015 14:12

Hej! Jag ser att du läser min blogg och det uppskattar jag verkligen. Dock blir jag faktiskt riktigt arg och ledsen när jag ser att du kopierar mina inlägg och även texten (!?) rakt av. Det är något som jag själv har lagt ner min tid och mina idéer på, så jag skulle bli väldigt glad om du slutade med detta. Lovar också att det är mycket roligare att ha en blogg om du gör inläggen själv. :) Vill bara påpeka att du kan bli anmäld för att ha stulit andras bilder.
Ha en fortsatt bra dag! :)

http://nouw.com/dehlin

Elin

13 maj 2015 14:39

Jag ber så mycket om utsökt ska inte fortsätta kopera dina egoobost, din blogg är fin :-) kramisar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 3 december 2015 13:25


 

Av Elin - 1 december 2015 11:49


Nu så kan ni lyssna på Christmas Radio här på bloggen fram till annandagen :-) ni hittar radion här på sidan av menyn.   ...

Av Elin - 1 december 2015 11:34


    I söndags så va de 1 advent och då hade vi en liten 1 advent firande här hemma :-D då kom min pappa hit på fikade här hemma hos oss och de blev lussekatter och pepparkakor      ...

Av Elin - 1 december 2015 10:06


 

Av Elin - 30 november 2015 12:59

 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards