elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under november 2013

Av Elin - 5 november 2013 10:53

 

   

 

 


Kolla va coolt senaste nytt är Delicato Mini! Det är helt enkelt de klassiska Delicatobollarna, fast i smidigt miniformat. igår så hitta jag dom här hemma i affären :-)

 

 

 

 

 

Av Elin - 5 november 2013 10:42






   

Av Elin - 5 november 2013 10:41

 

Av Elin - 4 november 2013 16:28

 

Av Elin - 4 november 2013 13:10



I december månad så kommer jag och min sambo va en Jultestpatrull eller hur man ska kalla det,  vi kommer att testa olika glöggar och olika julmusik och olika pepparkakor och olika julmust, till dom sakerna som vi tycker är bäst eller godast kommer vi att sätta en eller fler tomtemössor på, ni kommer att märka de här inne på min blogg vad jag menar.

 

Av Elin - 4 november 2013 10:40

 

Av Elin - 4 november 2013 10:37

 





 


Av Elin - 3 november 2013 11:34


Då är det inte långt kvar tills jag och min sambo börjar banta, vi kommer att börja den 1 Januari 2014 till sommar 2014, då får man se om man går ner i vikt :-) vi kommer att gå på Modifast.

 

 


   


 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards