elinsahlsten༺♔༻

Direktlänk till inlägg 30 juni 2013

- Söndag

Av Elin - 30 juni 2013 10:51




Halloj





Då va det söndag igen :-) här har vi alla hundar den första hunden är min och dom andra 3 passar jag :-) imorgon så ska vi till havet kanske om det är bra väder så drar vi ditt, annars idag så blir det ganska lugnt förutom att vi ska till hundrastgården i en timma eller två hoppas att det inte regnar idag så man kan va ute mycket, för att det har vart lite segt att va inne så här mycket som vi har varit, jag tror att den här sommaren kommer det att va mycket regn som föra sommaren :-I men för mig spelar det ingen roll för att vi ska ändå resa bort i augusti, men jag vill ju att det ska va bra väder här med så klart men alla vet ju hur sveriges väder e , aja men nu så ska jag inte gnälla så mycket mer men ni får ha en fin Söndag kram på er   





Mvh Elin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 3 december 2015 13:25


 

Av Elin - 1 december 2015 11:49


Nu så kan ni lyssna på Christmas Radio här på bloggen fram till annandagen :-) ni hittar radion här på sidan av menyn.   ...

Av Elin - 1 december 2015 11:34


    I söndags så va de 1 advent och då hade vi en liten 1 advent firande här hemma :-D då kom min pappa hit på fikade här hemma hos oss och de blev lussekatter och pepparkakor      ...

Av Elin - 1 december 2015 10:06


 

Av Elin - 30 november 2015 12:59

 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards