elinsahlsten༺♔༻

Direktlänk till inlägg 17 juni 2013

- Måndag

Av Elin - 17 juni 2013 12:13





Halloj :-)




Idag så va det nära på att jag och min sambo skulle ta hand om kattungarna bara för att katt mamman va borta vi va rädda för att katt mamman har blivit på körd av en bil eller något för att hon hade inte vart där och tagit hand om sina kattungar och sådant så det va nära på :-) me så tur va det att hon kom nu på dagen hon, aja annars idag så blir det att gå en lång promenad med Strumpan efter det så ska jag fortsätta lite smått med min rese lista :-) ni får ha en fin Måndag kram på er   





Mvh Elin



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 3 december 2015 13:25


 

Av Elin - 1 december 2015 11:49


Nu så kan ni lyssna på Christmas Radio här på bloggen fram till annandagen :-) ni hittar radion här på sidan av menyn.   ...

Av Elin - 1 december 2015 11:34


    I söndags så va de 1 advent och då hade vi en liten 1 advent firande här hemma :-D då kom min pappa hit på fikade här hemma hos oss och de blev lussekatter och pepparkakor      ...

Av Elin - 1 december 2015 10:06


 

Av Elin - 30 november 2015 12:59

 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards